Darmowa wymiana ( masz aż 30 dni )
Zdajemy sobię sprawę, że zakupy przez internet są bardzo przyjemne, ale czasami można zupełnie nie trafić z rozmiarem. Dlatego zdecydowaliśmy się część kosztów związanych z wymianą wziąć na siebie. W sytuacji gdy rozmiar zamówionej odzieży będzie nieodpowiedni lub z jakichkolwiek przyczyn produkt nie spełni Państwa oczekiwań mają Państwo możliwość darmowej wymiany zakupionego towaru w terminie do 30 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy odesłać do nas zakupione produkty na własny koszt zgodnie z instrukcją zawartą poniżej, a my wymienimy je i odeślemy do Państwa ponosząc koszty ponownej wysyłki.
Aby całkowicie ułatwić Państwu proces dokonywania wymiany, zminimalizować ryzyko pomyłki i ewentualne koszty, wprowadziliśmy w naszym sklepie odpowiednią procedurę wymiany. W pierwszej kolejności należy zgłosić chęć dokonania zwrotu towaru i przygotować dokumenty do wysyłki. Najlepiej zrobić to za pomocą naszego panelu zwrotów. Wystarczy, że zalogują się Państwo na swoje konto i w kilku prostych krokach zgłoszą zwrot towaru.
Jeżeli zakup został dokonany bez rejestracji należy aktywować konto tymczasowe, które zostało założone automatycznie podczas składania zamówienia. W tym celu należy udać się na stronę logowania. Później należy kliknąć w link "Nie pamiętam loginu lub hasła" i podać adres email podany podczas składania zamówienia. Po potwierdzeniu na email przyjdzie wiadomość, dzięki której za pomocą jednego kliknięcia będzie można zalogować się do konta z którego zostało złożone zamówienie.
Po zgłoszeniu zwrotu, wydrukowaniu dokumentów i przygotowaniu paczki do wysyłki należy złożyć nowe zamówienie na towar, który ma zostać do Państwa wysłany, zaznaczając w uwagach do
transakcji, że będzie to wymiana. W trakcie składania nowego zamówienia, jako formę przesyłki proszę wybrać Poczta Polska Kurier 48, a w sposobie zapłaty proszę kliknąć ostatnią opcję "Zapłacę później". Po otrzymaniu od Państwa paczki pieniądze za zwrot zostaną przeksięgowane na saldo z którego opłacone zostanie nowe zamówienie.
Jeśli w ofercie nie znajdą Państwo rozmiaru, proszę o kontakt, ponieważ istnieje możliwość, że towar znajduje się w magazynie. W przypadku braku np. większego rozmiaru mogą Państwo wymienić odzież na inną, lub dokonać zwrotu. W przypadku gdy odzież zamawiana na wymianę jest droższa od odzieży zwracanej, należy wpłacić różnicę na nasze konto. W sytuacji odwrotnej gdy zamawiana odzież na wymianę jest tańsza od zwracanej, różnicę zwrócimy na saldo klienta.
Prosimy pamiętać o starannym zapakowaniu przesyłki i zabezpieczeniu przed uszkodzeniem towaru w trakcie transportu. Przesyłki ze zwracanym towarem, który z powodu nieodpowiedniego opakowania zostanie uszkodzony w trakcie transportu będą odsyłane do klienta na jego koszt. Koszty przesyłek w przypadku wymiany towaru wynikającej z błędnej realizacji zamówienia przez mercerie.pl pokrywa sprzedawca.
Zakupiony towar należy odesłać Pocztą Polską na adres: Logic Systems Kacper Kędzierski, ul. Wichrowa 9, 72-006 Mierzyn
W przypadku dodatkowych pytań proszę o kontakt telefoniczny bądź mailowy.