Gwarancja zwrotu ( masz aż 30 dni )
W sklepie mercerie.pl zależy nam na naszych klientach i wydłużamy ten termin do 30 dni. Aby całkowicie ułatwić Państwu proces dokonywania zwrotów, zminimalizować ryzyko pomyłki i ewentualne koszty, wprowadziliśmy w naszym sklepie innowacyjne rozwiązanie. Aby szybko zgłosić chęć odstąpienia od umowy, przygotować dokumenty do wysyłki zwrotu i błyskawicznie zrealizować zwrot skorzystaj z naszego panelu zwrotów. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto i w kilku prostych krokach zgłosisz zwrot towaru.
Jeżeli zakup został dokonany bez rejestracji należy aktywować konto tymczasowe, które zostało założone automatycznie podczas składania zamówienia. W tym celu należy udać się na stronę logowania. Później należy kliknąć w link "Nie pamiętam loginu lub hasła" i podać adres email podany podczas składania zamówienia. Po potwierdzeniu na email przyjdzie wiadomość, dzięki której za pomocą jednego kliknięcia będzie można zalogować się do konta z którego zostało złożone zamówienie.
Prosimy pamiętać o starannym zapakowaniu i zabezpieczeniu przesyłki. Zwracany przez klienta towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient.
Zakupiony towaru należy zwrócić na adres: Mercerie.pl, Kacper Kędzierski, ul. Powstańców Wielkopolskich 79A/17, 70-110 Szczecin
Towar, którego zwrot nie zostanie uznany (odesłany po wymaganym terminie, uszkodzony w transporcie z powodu nieodpowiedniego opakowania), będzie odesłany na koszt klienta. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
Koszty przesyłek w przypadku wymiany towaru wynikającej z błędnej realizacji zamówienia przez mercerie.pl pokrywa sprzedawca. W przypadku dodatkowych pytań proszę o kontakt telefoniczny bądź mailowy